Najvažnije pogrešne korake koje startup biznisi moraju izbjegavati kako bi uspjeli na tržištu. Uobičajeno, na prvom je mjestu prebrz rast, a bez realnih ciljeva i poštovanja osnovnih pravila ne može opstati.
Ponekad se čini da je pitanje sreće zašto neki biznisi uspijevaju, a drugi propadaju, ali zapravo postoje zajedničke pogreške koje ubijaju male biznise i prije nego što stanu na noge. Kako vlastitom start-up poduzeću dati priliku za opstanak, izbjegavajući deset najvažnijih krivih koraka.
Ponekad se čini da je pitanje sreće zašto neki biznisi uspijevaju, a drugi propadaju, ali zapravo postoje zajedničke pogreške koje ubijaju male biznise i prije nego što stanu na noge. Kako vlastitom start-up poduzeću dati priliku za opstanak, izbjegavajući deset najvažnijih krivih koraka.
01. Prebrz rast
Rast je poželjan ali pretjerana ekspanzija ozbiljna je pogreška. Želja da budete prvi na tržištu s novim proizvodom te nastojanja da nervoznim investitorima dokažete da biznis nezaustavljivo raste mogu vas financijski preopteretiti. Postavite realne ciljeve i razvijajte svoj biznis kako to nalaže potražnja.
02. Ne praćenje finansija
Većina propalih malih biznisa pokazuje da su vlasnici ostvarali prevelike dugove. Naučite pažljivo pratiti svoje finansije i pratite novčani tok.
03. Pretjerana potrošnja
Mnogi poduzetnici, početnici, vrlo brzo potroše početni kapital, što se obično događa zbog pogrešne procjene funkcioniranja biznisa. Ako tek pokrećete vlastiti posao, potražite savjet iskusnijih koji su se uspješno pokazali u poduzetništvu.
04. Nedostatak rezervnog kapitala
Morate biti pripremljeni za neočekivane troškove, kao što su razni materijali i radna snaga. Stoga osigurajte rezervna sredstva kako biste prživjeli teška vremena i sezonske oscilacije.
05. Loš izbor lokacije
Nemojte dopustiti da vas povede samo povoljna cijena zakupa poslovnog prostora. Razmislite o konkurenciji, odnosno koliko sličnih poslova ima u okolini, kakva je komunikacijska povezanost, primjera postoji li javni gradski prevoz.
06. Loša usluga
Loša usluga i prije svega nestručnost zaposlenih vrlo će brzo potopiti vaš biznis. Definišite na koji način zaposlenici moraju obavljati svoja zaduženja i kreirajte unutrašnju kontrolu.
07. Neodgovarajući poslovni plan
Dobro napravljen poslovni plan prisiljava vas da mislite o budućnosti i izazovima koji vas očekuju, te da se brinete o finansijskim potrebama, marketinškom planu, konkurenciji i o opštoj strategiji razvoja.
08. Nemogućnost prilagođavanja
Sposobnost prepoznavanja mogućnosti i fleksibilnost da ih se prihvati, ključni su za preživljavanje problema.
09. Neučinkovit marketing
Klijenti ne mogu poslovati s vama ako ne znaju da postojite. Oglašavanje i promovisanje biznisa na internetu, putem društvenih mreža, nije prevelik trošak, a puno donosi.
10. Podcjenjivanje konkurencije
Lojalnost klijenata ne događa se sama od sebe, treba je zaslužiti. Pratite konkurente i budite korak ispred. Ako se ne brinete o klijentima, konkurencija sigurno hoće.
COMMENTS